• 05-03-2010, 22:08:53
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    çekiliyorum 40 uzerı veremem hayırlı satıslar
  • 05-03-2010, 22:11:48
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KAFKASLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çekiliyorum 40 uzerı veremem hayırlı satıslar
    İhalede zaman geçirdiğiniz için teşekkürler.
  • 05-03-2010, 22:44:59
    #12
    KAFKASLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çekiliyorum 40 uzerı veremem hayırlı satıslar
    Arkadaşlar siteyi iyice inceledim.Sadece domain alabileceğime karar verdim teklifimi geri alıyorum ben. KAFKASLI arkadaşım sende kusura ßakma
  • 05-03-2010, 23:27:29
    #13
    Sadece domaini satmak isterseniz görüşebiliriz.
  • 05-03-2010, 23:32:58
    #14
    uFig adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalgamı geçiyorsunuz?

    Teklif veren geri çekiyor..

    Satış iptal..
    Dostum domain için satacak olursan görüşebilirim.
  • 05-03-2010, 23:37:03
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @ufig
    satisa lisansli v8 scriptte dahilse(bilgi göremedim), devam edersen vururuz süreyi 48 saate cek devam et bence.
  • 05-03-2010, 23:48:54
    #16
    v8 lisansi var mi acaba sitenin ????
  • 05-03-2010, 23:51:58
    #17
    Lisans var arkadaşlar.

    Yeni konu açacaktım ama modlara rapor edeyimde gereksiz mesajlar silinsin.

    Satış 30 Lira güncel. Son tekliften 24 saat sonra ihale biter.
  • 06-03-2010, 00:02:39
    #18
    35 tl diyelim