• 11-02-2010, 11:31:55
    #10
    pm alıyım
  • 11-02-2010, 11:41:04
    #11
    pm alayım
  • 11-02-2010, 11:47:51
    #12
    pm alabilirmiyim
  • 11-02-2010, 11:52:15
    #13
    detaylı pm alayım acil.
  • 11-02-2010, 14:00:45
    #14
    pm alagım
  • 11-02-2010, 16:45:49
    #15
    konu adresi ile birlikte pm alabilirmiyim ?
  • 11-02-2010, 17:53:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    R10 da kriz den değil bence.
    Sayacında tek bir 20k göremedim ama konun da 20k
  • 12-02-2010, 21:51:06
    #17
    mky
    Üyeliği durduruldu
    Pm Alabilirmiyim...?