• 05-02-2010, 20:39:59
    #10
    Sayyacı p.m alıyım.
  • 06-02-2010, 02:38:03
    #11
    Misafir
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yolladım hocam.



    İlgin için teşekkür ederim. Yalnız o kod zararlı değil, sitenin en altında bulunan xat chat scriptinin kodu.
    Ben siteye girdiğimde baya kastı, o yüzden uyarmıştım. Hayırlı satışlar.
  • 09-02-2010, 02:10:39
    #12
    Adsense neden banlandı, bu site içeriğinden dolayımı ?
  • 10-02-2010, 03:53:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Hayır hocam, site içeri ile ne alaka?.. (reklamverenler için risk oluşturuyormuşuz 2$'un neresi risk olduysa..)

    Çekemeyen insanlar olsa gerek ki, günlük olarak tık sayımda 100-150 arası artma oldu (kazanç artımı olmaksızın). Ve bu durumu bir çok kez adsense-tr@google.com adresine mail ataran bilgi verdimsede geri dönüş (cevap) alamadım. Ay sonunda da banladılar.

    3 kez itiraz formu doldurdum, onlara da cevap alamadım.

    (Tecrübe: R10 gibi bir sitede moderatör olan biri, forumdaki herhangi bir üyeye artistlik yapıp istediğini elde edemeyince, üyenin sitesine botnet saldırısı yapıyorsa.. Forumda bulunan herhangi bir üyenin de çekemeyip fazla tık atarak banlatması gayet doğal geliyor bana.
    Siz siz olun, site adresinizi kimseye söylemeyin.)

    Moderatörler konuyu kilitlerlerse sevinirim.