Anket webload ın şu versiyonu güzeldi
Toplam Katılımcı Sayısı: 48
webload ın şu versiyonu güzeldi
1
%6,25 (3 Oy)
2
%0 (0 Oy)
3
%0 (0 Oy)
4
%0 (0 Oy)
5
%37,50 (18 Oy)
6
%0 (0 Oy)
7
%35,42 (17 Oy)
8
%20,83 (10 Oy)
  • 06-01-2010, 11:29:59
    #1
    arkadaşlar çok merak ediyorum. en iyisi hangisiydi sizce? duyduğuma göre v5 çok etkiliymiş ama v7 nin hakkını yememek lazım sanıırım
    siz ne düşünüyorsunuz ?
  • 06-01-2010, 11:31:10
    #2
    arkadaşlar buraya koymamın sebebi, tüm webloader script kullananlar burdaydı.
    yetkili arkadaşlardan anlayış diliyorum.
  • 06-01-2010, 11:31:14
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    v5 ve v7 efsaneler arasındadır. Çok umutluydum ama v8 de hit falan yakalayamadım.
  • 06-01-2010, 11:32:22
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v5 ve v7 efsaneler arasındadır. Çok umutluydum ama v8 de hit falan yakalayamadım.
    abi zaten iyi siteler ya 5 ya 7 gördüğüm kadarıyla. bi kaç tane var 8 ile tutmuş.
  • 06-01-2010, 11:33:58
    #5
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    v5 ve v7 efsaneler arasındadır. Çok umutluydum ama v8 de hit falan yakalayamadım.
    Al bendende okadar üstüne düştüm v8 sitenın ama yok hit yapmadı v5 ile çok hitli siteler yaptık.
  • 06-01-2010, 11:34:26
    #6
    piyasada en çok tutulan v7 ama gerçekten en iyi versiyon o tema bakımından olsun hit yakalama bakımından , özellikler bakımından v8'de özellik çok ama hit yok
  • 06-01-2010, 11:38:14
    #7
    v5 ila v7 başa baş gidiyor ankette. lütfen anketi de oylayalım. sonucu bi de ordan görelim.
  • 06-01-2010, 11:40:21
    #8
    v5 - v7 gerisi traş en dandik olanıda v8 hit bakımından
  • 06-01-2010, 11:41:42
    #9
    v5 - v7