• 27-12-2009, 23:03:19
    #10
    imparator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 lira ile devam ediyoruz.
    senin domainden kaldırıp lisansı başka domainde kullanabiliyormuyuz ?
  • 28-12-2009, 03:42:59
    #11
    Konu Duygusal tarafından (Dün Saat 23:04:41 ) de değiştirilmiştir..

    "Duygusal olaya duygusal yaklaşmış"

    imparator şuan iş yerindeyim ***** girişler engelli burda, site adresin vardı ama bakamadım aklımdada kalmadı sen bi pm at bana eve gidince bakıyım...
  • 28-12-2009, 11:04:44
    #12
    pm attım.
  • 28-12-2009, 11:48:43
    #13
    pm alayım
  • 28-12-2009, 11:51:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Pm alabilirmiyim.
  • 28-12-2009, 12:24:01
    #15
    PM'ler gönderildi.
  • 28-12-2009, 22:33:03
    #16
    teletabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 tl
    Site 30 lira ile teletabi 'ye kaldı.
    PM gönderdim.
  • 28-12-2009, 22:35:55
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun msnmi bildirim ekleyin ödeme geçeym