• 23-04-2007, 13:59:22
    #10
    Üyeliği durduruldu
    noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim bi arkadaşımda vardı hamster çok şirin bişi bende istedim annem "evde fare beslenmez ben korkarım" dedi alamadım.
    madem konu dağıldı bende dün alıcaktım hamster adama dedim ya kaçarsa kafesten ne olcak birşey olmaz evde 3-5 delik bulursun dedi
  • 23-04-2007, 14:20:56
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Konuyu editledim arkadaşlar. Tekrar bakın lütfen.
  • 23-04-2007, 14:26:11
    #12
    hamster korkulduğu gibi bişey değil,ebeveyn sorunu varsa rest çekin alın,2 güne alışırlar şirin şeyler zten

    benim okulda beslediğim 3 gonzi var şimdi

    bu arada siten satılmak için çok yeni,ama domain güzel
  • 23-04-2007, 14:29:26
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    İyi bir teklif gelirse satacağım paraya ihtiyacım var çünkü..
  • 23-04-2007, 14:54:33
    #14
    bendede hamster var çok güzel bi hayvan
  • 23-04-2007, 15:15:26
    #15
    Platin üye
    bende 1 gonzi var yeni aldım annemlere felan rest çekmem gerekti. Ayrıca kaçınca bulmak zor değil tarifi veriyorum : içinde çıkamayacağı büyüklükte bir leğen leğene giden bir rampa yapıyoruz leğenin içine en sevdiği yeni koyuyoruz yolada kırıntılardan döküyoruz biraz gece yapıyoruz sabah hayvan leğenin içinde oluyor.
  • 23-04-2007, 15:20:42
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hay allah yaa !! Konuyu batırmayın!!!