• 22-09-2009, 16:36:18
    #1
    forum dışından birisi ile anlaşılmıştır. konu kilitlenebilir
  • 22-09-2009, 19:01:47
    #2
    250 TL ile başlangıcı ben yapayım o halde.Hayırlı satışlar...
  • 23-09-2009, 12:29:46
    #3
    Spartacus77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 TL ile başlangıcı ben yapayım o halde.Hayırlı satışlar...

    250 tl ile satış devam ediyor... ortaklık teklifinede açığım arkadaşalr
  • 24-09-2009, 19:37:10
    #4
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250 tl ile satış devam ediyor... ortaklık teklifinede açığım arkadaşalr
    Açık arttırma bende kaldı yanılmıyorsam.Bilgilerinizi pm atar ve iletişime geçerseniz sevinirim.
  • 25-09-2009, 15:10:36
    #5
    ihaleyi kazanmama rağmen arkadaş fiyatı beğenmemiş olacak ki satış için msnden başka bir arkadaşla anlaştım deyip satışı gerçekleştirmemiştir.Konu tarafımca yönetime rapor edilip kendisine -iTrader verilmiştir.Ne yazık ki bu tür olaylarla bugünlerde çok karşılaşmaya başladık.