Sitenin ederi nedir..? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sitenin ederi nedir..?
8
●
474
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Dijital Alışveriş
Site Satışı
Sitenin ederi nedir..?
11-09-2009, 00:48:32
#1
bycapslock
Arkadaşlar bu siteyle ilgilenemiyorum..
Ederi nedir?
http://www.betul-demir.com
11-09-2009, 01:01:19
#2
XeroX_
Üye yok, büyük ihtimal hit yoktur ki içerik yok.
Sadece tema tasarımı ve domain ücreti.
Tema Mybb için ne kadar bilmiyorum ama mybb tema tasarım + domain reg
11-09-2009, 02:30:54
#3
IntegraLL
20 falan eder
11-09-2009, 02:32:00
#4
VicE
regfree
11-09-2009, 02:59:21
#5
Burn4Ngry
en fazla 35 eder
11-09-2009, 04:08:47
#6
bycapslock
teşekkürler..
11-09-2009, 12:36:45
#7
tazmania
Üyeliği durduruldu
Bence para vermeyin gidip .gen.tr lisini alın ölüyü diriltmektense daha karlı olacaktır kendi yaptığınız site.
11-09-2009, 14:27:32
#8
YGZ
Platin Üye | R10 17.YIL
30 u geçmez.
11-09-2009, 15:18:57
#9
Sati
Üyeliği durduruldu
googlenin gözünde hiç değeri yok
script falan desen zaten ücretsiz domaini de çok iyi değil 30 bile etmeyebilir
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler