• 06-03-2009, 14:24:52
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Dersane taksidimi ödeyemediğim için, elimdeki 2 adet Webloader v4 ***** script lisanslarını satıyorum, lisanslara domain dahil değildir. Alacak arkadaşların domainleri üzerine lisanslanacaktır.

    İstenilen ücret: 45 TL'dir. İkisini alana 80 TL'ye olur.
  • 06-03-2009, 14:44:42
    #2
    Lisans numaraları domainlere göre veriliyor ve bu durumda sattığınız lisans numaraları işe yaramıyor diye biliyorum tabi yanılıyorda olabilirim.
  • 06-03-2009, 14:50:59
    #3
    webloader ile görüştüm bana degiştirilebilecegini söyledi
  • 06-03-2009, 18:55:50
    #4
    Hayırlı Satışlar Güngör.
  • 06-03-2009, 19:08:39
    #5
    Dersahane taksiti; 80 TL mi
  • 06-03-2009, 19:16:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    demo scriptini alabilirmiyim
  • 06-03-2009, 19:17:20
    #7
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dersahane taksiti; 80 TL mi
    belki o kadar eksik
  • 06-03-2009, 19:19:40
    #8
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dersahane taksiti; 80 TL mi
    Belki o kadardır. İndirim kazanmıştır.
  • 06-03-2009, 19:42:32
    #9
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dersahane taksiti; 80 TL mi

    hayır 100tl

    haftasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo scriptini alabilirmiyim
    pm attım


    lisans'a script dahilmidir diye sorular geliyor lisans script'e dahildir .(lisans=script)