• 22-01-2007, 00:02:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    adama klawyeyi kırdıracaksınız ha
  • 22-01-2007, 00:04:07
    #11
    Misafir
    Satiş Kapanmiştir.

    1211 tıklama 36 dolarmı benim sitede o kadar tıklasar keşke 135 tık var 39.00 dolar birikmiş (sitede ingilizce reklamlar çoğunluk)

    edit : banane LAN senin aldığın paradan
  • 22-01-2007, 03:34:12
    #12
    Arkadaşlar adam ilk mesajda belirtmiş kuru gürültü olmasın die hala nie abuk subuk şeyler yazıyosunuz anlamıyorum... iyi satışlar dicemde satış kapanmış
  • 22-01-2007, 03:38:30
    #13
    Sitenin template i benim sitemin eski halinin birebir aynısı. En azından sorabilirdiniz çalmadan önce.
  • 22-01-2007, 03:38:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    T3chn0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satiş Kapanmiştir.

    1211 tıklama 36 dolarmı benim sitede o kadar tıklasar keşke 135 tık var 39.00 dolar birikmiş (sitede ingilizce reklamlar çoğunluk)

    edit : banane LAN senin aldığın paradan
    seviyeyi düşürme techn0 kafanı takma böyle şeylere rahatla ve cool ol.
  • 22-01-2007, 03:56:12
    #15
    ne yapam şimdi bu gereksiz mesaj yazanlara?
    hadi siz söyleyin, adam dersane taksidini ödemek için sitesini satıyor, yok kaçkere ödeme aldın, 10 kere veya 1 kere ne fark eder. gelirin ortalaması orda, tık sayısının ortalaması orda.
    alacak adam pazarlığa girişir alır.
  • 22-01-2007, 22:33:28
    #16
    Misafir
    Site Satılmıştır Teşekkürler