devlet eli ile oynatılan bir şeyin yasaklanması pek muhtemel değil, zira engellemeye kalksalar da, billyoner ve benzerleri ister istemez idaa nın yerini tutacaktır. talep olan bir şeyin arzını iptal etmek ekonomik açıdan çok muhtemel görünmemekte.
iyi satışlar.
iddaaevi.com satılık açıkartırma şeklinde
17
●1.410
- 10-01-2007, 21:41:19
- 10-01-2007, 21:45:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.yasaklanacak olan iddaa değil, bahis ve kumar sitelerinin reklamını yapacak olan siteler. örneğin siz iddaa sitesinde, herhangi bir lisanssız bahis sitesinin reklamını yaparsanız ceza alacaksınız.ainutulkas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-01-2007, 22:17:51söylediğinizde doğruluk payı olabilir
ancak şu açıdan düşünmek lazım bu sitenin yasaklanması muhtemel değil üzerinde yasa dışı bir şirketin reklamı yok bu yüzden yasaklanamaz he alan koyar koymaz beni ilgilendirmez nedenlerinden biri de bu iddaa bilyoner ve nesine nin iddaaevi ne hitine rağmen sahip çıkmaması 1 yılda 8 milyon gösterim yapan bir siteye neden reklam verilmez çok basit tek oldukları için ....
uzun vadede bu siteyi satamazsam bile elimde tutup değerleendirmeyi düşünüyorum
çok emek var bu sitede belki tasarım ya da sciprit yönünden iyi değil ancak dediğim gibi optimizasyonu beni mahvetti manipulasyon yapmadan bir sitenin üst sıralara ne kadar zor çıktığını üstatlar iyi bilir
idda iddia iddaa tahiminleri sonuçları vbg keywortları incelerseniz sitenin gerçek değerini anlarsınız iddaaevi üfürükten teyyare bir site değildir ilk alt yapısı 2003 yılında ukuru2003.sitemynet.com da atıldı takip edenler bilir bahisi...
onun üzerine yapılandırdığında emek veren bir site konumuna giriyor
dmoz da kolaykolay bir siteye 3 dizininde yer vermez
bilgilendirmeniz kesin değil bu da baltalamaya girer iddaaevi ni de incelememişsiniz.
ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 12-01-2007, 12:42:56sitenin değeri hakkıda uzman bilgisi almanızı tavsiye ederim iyi ve uzman ellerde 5000 euro yu 6 ayda bırakır
o fiyatı veren bunu çok iyi biliyor ancak tabii kıvırabilir de az yaşamadık

muzrek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-01-2007, 19:29:33muzrek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bwin çk para bırakan bir sistem değildi .mynetle zamanında parseyi iyi toplamışlardı
bu nedenle sistemlerini buna göre düzenlediler
neyse konuya dönelim malesef parayı verenler dönüyor olsun devam ediyorum bende süt veren inek misali sağmaya sıkıntım yok sitemdem sadece yoruluyorum biraz
değerinin altına satmam illegal reklamlarım yok argonik bile yetiyor
