• 02-01-2007, 21:07:47
    #1
    İşlerimden Dolayı İlgilenecek zamanım yok..
    site iyi iş yaptı ama büyüdükçe giderleri artmaya başladı.Ben değerlendiremedim değerlendirebilecek kendine güvenen arkadaşlara satmak istiyorum..
    yaklaşık 3 aydır kapalıydı.
    1 aylık host alıp vb kurdum 20 günde 4000 üyeyi buldu.
    %98 google hitli.
    Pagerank : 3
    sedodan
    1. ay 300 €
    2. ay 90 € aldım sonra banlandı
    ilgilenecek varsa domaini satmak istiyorum..
    www.forum18.net

    Ne kadar ettiği konusunda bir fikrim yok ..şimdiden hayırlı olsun

    En yüksek teklife bırakırım..
  • 02-01-2007, 21:33:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    msn eklersen konuşalım
  • 02-01-2007, 21:37:05
    #3
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msn eklersen konuşalım

    ekledim..
    ilgilenenler için msn adresim
    bora_bican@hotmail.com
  • 02-01-2007, 21:42:26
    #4
    bi fiyat belirtseydin keşke ona göre bişey söyeyebilirdim
  • 02-01-2007, 21:45:57
    #5
    Minimum 500 YTL

    işlerimden dolayı pek nette online olamıyorum..
    gerçekten ilgilenen arkadaşlar varsa .. cep telefonundan ulaşabilirler..
    0 542 357 27 77
    site kendini 2 ayda amorti eder .. vakti olan arkadaşlar ilgilensin lütfen
  • 18-01-2007, 20:17:35
    #6
    ilgilenen arkadaşlar .. 07.01.2007 tarihinde forumu açmış bulunmaktayim. 1 hafta içerisinde 1000 uyeyi bulmuştur.. hosting şirketi yüzünden tekrar kapanmıştır. 1 hafta içerisinde 1000 uyeyi toplayabilecek bir domain var. isteyen arkadaşlar msn veya telden ulaşabilirler bana
  • 20-01-2007, 08:53:45
    #7
    bu domain 500 ytl ha ? Rüyadamısın sen!

    biraz gerçekçi ol
  • 22-01-2007, 02:14:20
    #8
    Misafir
    ForumArsiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu domain 500 ytl ha ? Rüyadamısın sen!

    biraz gerçekçi ol
    Gereksiz Bir Yazı ... Acımıyorum ve -REP
  • 26-01-2007, 22:38:24
    #9
    ForumArsiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu domain 500 ytl ha ? Rüyadamısın sen!

    biraz gerçekçi ol
    Senin gibi birinin olduğu yer rüya olamaz olsa olsa kabus olur..
    Site açık 4. gün gir bak bakalım rüyamı gerçek mi?