• 17-12-2006, 15:04:01
    #10
    afatihirkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence siteyi gerçekten tanınmış ve güzel.Meb'in okullarda yasakladığı sitelere girerken çok kullanıyoruz.Okulda bilmeyen yok,hep burayı kullanıyoruz.
    +100 okuldan çoğu siteye giriş yasak.bende gizliweb'i kullanıyorum okuldayken.
  • 19-12-2006, 18:23:19
    #11
    site satıldı. satın alan arkadaş isterse fiyat ve bilgilerini acıklayabilir. katılan herkese tesekkurler.
  • 19-12-2006, 23:18:44
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forumdan birisi mi aldı ?
  • 19-12-2006, 23:29:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kim aldı yaa bu site bildiğim girdiğim bi siteydi umarım sedo yapmaz
  • 19-12-2006, 23:54:47
    #14
    Forumdan bir arkadaş aldı sadece bu forumda duyuru yapmıştım zaten, kendisi açıklamak isterse buraya yazabilir. benim yazmam çok doğru olmaz.
  • 20-12-2006, 00:13:42
    #15
    benımde kullandıgım bır sıteydı kıme ve ne kadara satıldı merak edıyorum alan arkadasımızda hayırlı olsun
  • 21-12-2006, 15:13:45
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun alana satana
  • 21-12-2006, 16:50:02
    #17
    Hayırlı olsun. Kim aldı acaba?