• 08-10-2008, 03:16:11
    #10
    Mac sonuclarini yurtdışı kaynaklı bir kaynaktan alıyor. Sonuçlar anlık alınıyor, yani herhangi bir gecikme yok orada gol olduysa anında bizde de gol oluyor...

    İstedigin kadar domainde kullanabilirsin...Canlıskorları çeken ve yayınlayan oradaki php dosyası...siteni kafana göre düzenle ortadaki phpyi kullan yeterli..

    Fiyat konusuna gelince ben bu siteyi yurtdışına 3000 EUR fiyatla satmayı deniyorum...Ama yurtdışı biliyorsunuz para transferleri alıcıya güven vs derken biraz daha ugraştırıcı...O nedenle burada 4000 YTL fiyatı...Türkiyeden biri alısa başım agrımaz tak tak 1 saatte biter satış...

    Ayrıca sitenin tasarımı 1500 YTL ye yaptırılmıştı 1 sene önce...programlamada 1000 deseniz 2500 YTL bize maaliyeti varki host a vs ödenen miktarlar hariç...Birde işin emek ve ugraş kısmı var dillerin çevriltilmesi filan...

    Yani tüm bu nedenlerle fiyat son fiyattır.

    Ayrıca sitenin çevirisi çeviri şirketlerine yaptırılmıştır. Baız kelimeleri onlar insiyatifleri dahilinde seçmişlerdir. Mesela biz canlı skor da diyoruz maç sonuçlarıda onlarda aynı şekilde eş anlamlı kelimeleri kullanmış olabilirler ama ben italyada ki ispanyadaki arkadaşlarıma tek tek kontrol ettirdim tamamiyle mükkemmel onayı almıştım...

    Ayrıca ciddi alıcı iseniz bana bir an önce ulaşabilirmisiniz. Yurtdışından detaylı bilgi isteyen yaklaşık 10 mail aldım ve hepsi ciddi alıcılar...Hatta bazı teklifler bile var...O nedenle kaçırmak istemyen bana p.m atsın telefonlaşalım. Teşekkürler

    BLMR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben düsünebilirim ama sorularim var öncelikle.

    Mac sonuclari nereden geliyor ?
    Bunun icin anlasilmis olan firma hangisi, ne kadar gecikme ile alinabiliyor sonuclar ?
    live olabiliyormu mesela ?
    Fiyat sonmu ?
    Kullanilan script birden farkli domainde kullanilabilir mi, hazir bir uygulama mi ?


    PS. Almanca ceviri cok kötü, umarim diger diller böyle degildir.

    Tesekkürler
  • 08-10-2008, 03:59:23
    #11
    BLMR senden p.m geldi ama bir problem var sanırım özrl mesaj sayfasında hata veriyor burası ...mesajını açamıyorum geldiginden beri...mesaja ulaşınca hemen cevaplandıracagım
  • 08-10-2008, 15:33:36
    #12
    luis_figo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BLMR senden p.m geldi ama bir problem var sanırım özrl mesaj sayfasında hata veriyor burası ...mesajını açamıyorum geldiginden beri...mesaja ulaşınca hemen cevaplandıracagım
    firefox kullan.
  • 08-10-2008, 16:10:41
    #13
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firefox kullan.
    teşekkürler şimdi açılıyor
  • 08-10-2008, 18:26:45
    #14
    Ayrıca domaini istemeyip sadece tasarım ve sciprt ile ilgilenenler varsa onlarada bir teklif sunabiliriz
  • 15-10-2008, 15:45:32
    #15
    arkadaşlar kimse düşünmüyor mu satış halen açık..Fikirlerinizi bekliyorum
  • 15-10-2008, 17:08:42
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bence kafayı yemişsin 4000 ytl nin anlamını bilmiyorsun sanırım.1 k hite kazançsız siteye 4000 ytl istiyosun.siteler kazancına göre değer alır.hit olmadıktan sonra scripti alsak neye yarar.isterse 1000 dil olsun hitsiz site herkesin gözünde 0 dır