• 05-10-2008, 23:47:14
    #10
    inşallah istediğin gibi bir alıcı çıkar.belkide ben alabilirim ama zaman göstercek bunları.sana iyi satışlar...
  • 06-10-2008, 02:06:04
    #11
    sağol kardeş
  • 06-10-2008, 03:01:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    site sadece bendemi acilmiyor ?
  • 06-10-2008, 03:08:52
    #13
    Üyeliği durduruldu
    istediğiniz tam fiyat nedir ?
  • 06-10-2008, 03:09:50
    #14
    Site açılıyor bende. Alp satınca ıslatırız bunu he hayırlı satışlar.
  • 06-10-2008, 03:25:57
    #15
    tam fiyatı yazdım kardeş 10 kağıt.

    ıslatırız sabo ayıp ettin satılmazsada zati 4 ayda parasını çıkarıyor o zaman ıslatırıK

    şu arabayı aldıkmı tamamdır.
  • 06-10-2008, 03:54:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    denemedigim browser kalmadi, ktunnel'den girdim gordum ondada yarim yamalak bi inceleyemedik siteyi adam gibi

    € bazinda odesek indirim olurmu kardes :P
  • 06-10-2008, 04:26:13
    #17
    böyle bir sitemiz olmadıki satıp araba alalım
    Gercekten çok güzel ve sabit hitli bir site 10 bin düşük bile bu siteye.
    Hayırlı satışlar
  • 06-10-2008, 07:27:18
    #18
    Loroz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site sadece bendemi acilmiyor ?
    Yaa bende ugrasıyorum ama bende de girmedi...