• 05-06-2008, 18:35:29
    #19
    merhabalar,

    Alıntı
    Adsense Ekran Görüntüsünü alabilir miyim acaba?
    şuan için hayır,

    Alıntı
    pm attım size ama cevap alamadım
    kusura bakmayın yogunluktan dolayı pm nize cevap veremedim. Açıklayıcı bir pm attım size.

    ********
    Şuan için klrqln nickli arkadaş ile hemen al fiyat için anlaşmış bulunuyoruz,
    kendisi ödemeyi yarın mesai bitimine kadar yapacağını bildirdi. Bir gelişme olduğunda bu başlık altına sizlere bilgi vereceğim.
  • 05-06-2008, 19:31:03
    #20
    arkadas ile anlasılmıstır yarın ödeme yapılcaktır.
  • 05-06-2008, 23:00:29
    #21
    hayırlısı olsun
  • 08-06-2008, 13:40:35
    #22
    klrqln nickli arkadaş ödeme yapacığım demişti, ama halen bir ödeme yapmadı.


    Site satışı günceldir.
  • 08-06-2008, 15:55:11
    #23
    site girmiyor extreme ve adsense ss varsa gönderirmisin
  • 02-07-2008, 01:32:44
    #24
    konu tekrardan günceldir, ilgilenen arkadaşlar varsa görüşelim.
  • 19-07-2008, 00:10:51
    #25
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    PM ile sana cevap verdim arkadasim
  • 22-07-2008, 02:57:25
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Site tarafımdan alınmıştır...
  • 22-07-2008, 02:59:21
    #27
    Evet site için Tayfun bey ile anlaşmış bulunuyoruz, kendisine hayırlı ve uğurlu olsun..

    Ödeme bekleniyor.