Satış konusuna, en önemli bilgi olan site hiti neden yazılmaz anlamam. Satılan forum sitesi, günlük kaç kişi kayıt oluyor, ne kadar yorum yapılıyor vs hiçbir şey yok. Site adresini PM ile vermek tamam da her bilgi için PM isteterek konuyu UPlatıyorsunuz sonra da R10'da site satılmıyor PM isteniyor geri dönülmüyor diye ağlıyorsunuz.