VideoTik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın acelesi varmış dostum .. Hemen hoop diye atlama.Artık sinirleniyorum sizin gibilerine ya arkadaş zor durumda sen neyden bahsediyorsun :S Ayıp dostum :S
2 dk muahbbet yapma ya düzeltmiş demi ilk mesajı okumadan yorum yazma neye gıcık oluyon eğer satış varsa burda kurallara uyacaksın benmi koydum kuralları