• 18-02-2014, 18:47:04
    #55
    Kazanç adsense mi admob mu ? Ve uygulamalar +18 mi yoksa kurallara uygun mudur pm atar misin
  • 18-02-2014, 20:41:19
    #56
    durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanç adsense mi admob mu ? Ve uygulamalar +18 mi yoksa kurallara uygun mudur pm atar misin
    Tel noyu aldım fakat konu bilinmeden aramaya gerek duymuyorum telefonda +18 deseniz bu ikimiz açısından da vakit kaybı !
  • 19-02-2014, 00:44:09
    #57
    Üyeliği durduruldu
    durancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kazanç adsense mi admob mu ? Ve uygulamalar +18 mi yoksa kurallara uygun mudur pm atar misin
    kesinlikle +18 değil, admob, adsense'in mobil reklam şirketidir.Admobtaki kazançlarınız otomatik olarak adsense hesabına yansır.Resimlerde zaten adsense panelini görüyorsunuz.


    guttsay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tel noyu aldım fakat konu bilinmeden aramaya gerek duymuyorum telefonda +18 deseniz bu ikimiz açısından da vakit kaybı !
    Adsense kullanılan bir sistemde +18 olması sizce mümkün mü?

    Uygulamalar kurallara uygun!
  • 19-02-2014, 15:40:45
    #58
    Telefon numaranızı pm atarmısınız.
  • 19-02-2014, 23:09:36
    #59
    Üyeliği durduruldu
    Netapi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefon numaranızı pm atarmısınız.
    pm gönderildi.