• 02-01-2008, 17:27:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    blogspot,bloggum gibi hizmetler,bize verilen en önemli ve en değerli kaynaklar.

    iyi kullanıldığında çok iyi kazanç sağlayabiliyorsunuz.

    açıkçası şuanda bloglarım olmasa günlük ads kazancım 2 doları zor geçerdi.
  • 02-01-2008, 17:32:55
    #11
    Benim var günde 150 kişi filan giriyo bazen adsense 1,30 $ geliyo bazen 0 $ bende anlamadım ..
  • 02-01-2008, 17:49:01
    #12
    ben olsam almazdım o fiyata yüksek gelirli birçok site alabilirsin.
  • 02-01-2008, 17:52:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben olsam almazdım o fiyata yüksek gelirli birçok site alabilirsin.
    Arkadaşa katılıyorum o paraya daha güzel şeyler yapılabilir.
  • 02-01-2008, 17:56:08
    #14
    ben de blogspot sitemi satıyom ama açık artırma ile bide 1500 değil

    15 Ytl den

    kimse vermez hem de ayda 600 $ kazanan bir site ben 1 ,2 çabalar ona hit çeker 4 katına çıkarrım

    kimse vermez o kadar para veren varsa çıksın ...
  • 02-01-2008, 19:24:05
    #15
    ben de bir blogspot sitemden 2,8-3k hitle 23$ almıştım bir kere. (bir günde) sonra 20$ felan derken düştü.

    arkadaşın dediğinin o yüzden yalan olup olmadığı konusunda düşünemiyorum.

    yani doğruda olabilir.
  • 02-01-2008, 20:26:25
    #16
    arkadaşın dediği gibi, bir günlük kendi kodlarını koydurabilirsen daha sağlıklı düşünebilirsin.
  • 02-01-2008, 22:46:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hocam kendi kodlarını koysa bile site ne kadar hitli olursan olsun sonuçta free yarın birgün blogspot'un hesabı kapatmayacağına dair bir garanti varmı tamam bir yerde güzel düşünce host parası yok şu yok bu yok ama birde bunları düşün bırak 1600$ adamlar süper seviyede site satıyo 1000$ bile etmiyo yinede kendi düşüncen mantıklı bir yorum yaptıysam iyi olur istersen pm at sana iyi sayılacak bir site tavsiye ederim birtek vbullettin lisan olacan o kadar
  • 02-01-2008, 23:48:57
    #18
    kafa bulandırmayalım şimdi, blogspotun kafasına göre legal içerik kapattıgına rastlamadım hiç.