blogspot,bloggum gibi hizmetler,bize verilen en önemli ve en değerli kaynaklar.
iyi kullanıldığında çok iyi kazanç sağlayabiliyorsunuz.
açıkçası şuanda bloglarım olmasa günlük ads kazancım 2 doları zor geçerdi.
Bir akıl verin !
19
●1.152
- 02-01-2008, 17:32:55Benim var günde 150 kişi filan giriyo bazen adsense 1,30 $ geliyo bazen 0 $
bende anlamadım ..
- 02-01-2008, 17:52:18Üyeliği durdurulduArkadaşa katılıyorum o paraya daha güzel şeyler yapılabilir.ibr_cnr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2008, 17:56:08ben de blogspot sitemi satıyom ama açık artırma ile bide 1500 değil
15 Ytl den
kimse vermez hem de ayda 600 $ kazanan bir site ben 1 ,2 çabalar ona hit çeker 4 katına çıkarrım
kimse vermez o kadar para veren varsa çıksın ... - 02-01-2008, 20:26:25arkadaşın dediği gibi, bir günlük kendi kodlarını koydurabilirsen daha sağlıklı düşünebilirsin.
- 02-01-2008, 22:46:57Üyeliği durdurulduhocam kendi kodlarını koysa bile site ne kadar hitli olursan olsun sonuçta free yarın birgün blogspot'un hesabı kapatmayacağına dair bir garanti varmı tamam bir yerde güzel düşünce host parası yok şu yok bu yok ama birde bunları düşün bırak 1600$ adamlar süper seviyede site satıyo 1000$ bile etmiyo yinede kendi düşüncen mantıklı bir yorum yaptıysam iyi olur istersen pm at sana iyi sayılacak bir site tavsiye ederim birtek vbullettin lisan olacan o kadar
- 02-01-2008, 23:48:57kafa bulandırmayalım şimdi, blogspotun kafasına göre legal içerik kapattıgına rastlamadım hiç.
bende anlamadım ..