• 01-07-2006, 14:26:34
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satıldı site, pm almana gerek yok
  • 01-07-2006, 14:32:10
    #11
    ploop adlı üyeden alıntı:
    satıldı site, pm almana gerek yok
    Hoşuma gittide
    Ondan yanlış anlama
  • 01-07-2006, 14:32:45
    #12
    satayım 1000 ytl'ye
  • 01-07-2006, 14:34:24
    #13
    ploop adlı üyeden alıntı:
    satayım 1000 ytl'ye
    Ondan sonra topic açarsın. Hayatımın en iyi alışverişi. Kısa kolay para . daha neler neler
  • 01-07-2006, 14:37:18
    #14
    ahah, dur en iyi alışverişi mi daha belli değil..
  • 02-07-2006, 00:21:44
    #15
    Pm attım.

    Kontrol panelindeki hatayı görmem lazım :S entarasan bir hata.

    Transver işlemlerini başlatmışsın ama webticaret.org kapılı idi açtım host 1 saat önce, kontrol ettim mail gelmemiş
  • 02-07-2006, 02:45:25
    #16
    kalyoncu halloldu sanırım sağol ilgin için..
  • 02-07-2006, 11:39:11
    #17
    Misafir
    Pm atarmısın?
  • 02-07-2006, 11:41:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    phpkurdu.com adlı üyeden alıntı:
    Pm atarmısın?
    Site satılalı yıl oldu yav Bi üst mesajları oku istersen