• 15-10-2007, 14:38:52
    #1
    merhaba arkadaşlar daha önce yine burdan bi konuda okudum ve bit i kurdum fakat geçen lerde elle manuel buldugum shell i bit bulamadım bit den daha detaylı ya da daha profesyone bir scanner öneriniriniz varm ı varsa kurulumunu yazarmısınız
  • 25-10-2007, 02:35:42
    #2
    banada lazım
  • 02-11-2007, 22:04:46
    #4
    bit diye bahsettiğim yetersiz konsolun linkini vermişsiniz hocam .

    ilginiz için teşekkürler