• 09-02-2010, 16:01:42
    #1
    Ödeme tüm operatörlerin kontörüyle yada akbank üzerinden yapılacaktır.En uygun teklif değerlendirilecektir.İtraderi yüksek olan kişiler önceliklidir.En uygun teklif değerlendirilecek.Bütçe kısıtlı.Tekliflerinizi konu altına belirtiniz.
  • 09-02-2010, 16:02:35
    #2
    Lisans alacaksan weblaoder'la konuşacaksın.
  • 09-02-2010, 16:04:11
    #3
    araştırdık ama alabileceğimiz yeri bulamadık.Elinde olup satmak isteyen olabilir diye buraya yazıyorum.
  • 09-02-2010, 16:05:36
    #4
    KayaZaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araştırdık ama alabileceğimiz yeri bulamadık.Elinde olup satmak isteyen olabilir diye buraya yazıyorum.
    https://www.r10.net/members/6529-webloader.html
  • 09-02-2010, 16:06:17
    #5
    teşekkürler