• 11-10-2025, 11:21:53
    #1
    McDonald's uygulamasında bana katıl, ikimiz de kazanalım! Uygulamayı indirerek referans kodumu kullan, ödüllerin tadını birlikte çıkaralım.

    Referans kodum: ozjzBvwW

    https://www.mcdonalds.com.tr/app-indir

    Not: Referans kodum ile üye olmanız gerekmektedir.

    UYGULAMA ANASAYFASINDA AŞAGI DOĞRU KAYDIRIN PAYLAŞ KAZAN KISMINA REFERANS KODUMU GİRİN ÖDÜL GELECEKTİR.

    KOD: ozjzBvwW

  • 11-10-2025, 11:23:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bedava burger derken?
  • 11-10-2025, 11:39:27
    #3
    Google 1. Sayfa Garantili
    İsrail askerlerine destek sağlayan bir firmanın, bedavasını tercih etmezdim şahsen. Tabi herkesin kendi tercihi.
  • 11-10-2025, 11:44:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirmeyin dostlar
    Neden hocam
  • 11-10-2025, 11:48:16
    #5
    enesolcay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam
    indirmeyin bedava hamburger veriyor 😂
  • 11-10-2025, 12:42:55
    #6
    UYGULAMA ANASAYFASINDA AŞAGI DOĞRU KAYDIRIN PAYLAŞ KAZAN KISMINA REFERANS KODUMU GİRİN ÖDÜL GELECEKTİR.

    KOD: ozjzBvwW

  • 11-10-2025, 12:46:12
    #7
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrail askerlerine destek sağlayan bir firmanın, bedavasını tercih etmezdim şahsen. Tabi herkesin kendi tercihi.




    300 Boening alınca sorun yok ben sıcak hamburger yiyip kahve içince çözüm olacak komik
  • 11-10-2025, 12:54:12
    #8
    Tamam

    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrail askerlerine destek sağlayan bir firmanın, bedavasını tercih etmezdim şahsen. Tabi herkesin kendi tercihi.
    • kralseko40
    kralseko40 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-10-2025, 14:03:56
    #9
    Google 1. Sayfa Garantili
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    300 Boening alınca sorun yok ben sıcak hamburger yiyip kahve içince çözüm olacak komik
    Benim tercihlerim dünyayı kurtarmıyor olabilir ama en azından vicdanımı satmıyorum. Hele hele, bedavaya hiç… Mesele duruş meselesi. Yiyene afiyet olsun.