escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


300 Boening alınca sorun yok ben sıcak hamburger yiyip kahve içince çözüm olacak komik
Benim tercihlerim dünyayı kurtarmıyor olabilir ama en azından vicdanımı satmıyorum. Hele hele, bedavaya hiç… Mesele duruş meselesi. Yiyene afiyet olsun.