• 31-05-2024, 14:06:55
    #19
    sabahtan beri satın almaya çalışıyorum ne siteymiş.
  • 31-05-2024, 14:24:51
    #20
    Akşam giderken bi izleyeyim nasıl talan edilmiş diye, vardı ev yolunda bir tane.
  • 31-05-2024, 14:38:20
    #21
    Tam karşımda Gratis var ana baba günü
  • 31-05-2024, 18:54:37
    #22
    Mobil uygulamadan parfümlere baktım pahalı olanların hepsini kaldırmışlar siteden
  • 31-05-2024, 19:15:21
    #23
    Hikaye indirim falan yok fiyat şişiriyolar sonra indirdik diyolar
  • 31-05-2024, 20:35:12
    #24
    bu ülkede nerede bir indirim fırsat falan olsa stokcular anasını ağlatıyor. benim en fazla alcağım 300 400 tllik bir sepetti bi kaç deodorant serum vb. sabahtan beri siteye girilmiyor mağazalarda talan edilmiş durumda. adamlar çöp poşetiyle gelmiş ne olduğuna bakmadan her şeyi alıyorlar.
  • 31-05-2024, 21:16:38
    #25
    bugün tesadüfen bir avm de gratis mağazası önünde uzunca bir kuyruk gördüm, önünden geçerken içine baktığımda ana baba günüydü. muhtemelen gün sonunda yağmalanmış gibi olur mağazalar.
  • 31-05-2024, 21:19:56
    #26
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hikaye indirim falan yok fiyat şişiriyolar sonra indirdik diyolar
    yok hocam baya indirimdeydi, dışarıda bir deodarantı 150 küsur liraya alırken 4 farklı parça içinde deodarant olan sepeti 190 TL alıyordum ama alamadım
  • 31-05-2024, 21:34:57
    #27
    " Almak yada alamamak tüm mesele bu " ( olmak yada olamamak) demiş şair.
    Siteden almak mucize.
    Mağazadan ise gördüğüm kadarı ile almak daha da imkansız idi, çöp poşeti ile geleni geçtim, karton koli ile gidenler gördüm.