bu ülkede nerede bir indirim fırsat falan olsa stokcular anasını ağlatıyor. benim en fazla alcağım 300 400 tllik bir sepetti bi kaç deodorant serum vb. sabahtan beri siteye girilmiyor mağazalarda talan edilmiş durumda. adamlar çöp poşetiyle gelmiş ne olduğuna bakmadan her şeyi alıyorlar.