• 30-01-2022, 11:19:16
    #1
    Amazon'da TechMarketim satıcısı satıyor.

    https://www.amazon.com.tr/gp/product...TOYQE2M5&psc=1

    Bu da diğer satıcı fakat 6 TL.

    https://www.amazon.com.tr/gp/product...A2C5AI8QITC815

    xLinus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu arada hiç haddime değil ama konuyu editleyip herkesin slmgr -dli ile aldıkları ürünü kontrol edip MAK key almışlarsa iade istemelerini belirtebilirsiniz bence. Satıcıların şimdi herkese mesaj atıp o keyi yanlışlıkla gönderdik dediklerini de gördüm yanlışlıkla 1000 kişiye, 2 satıcının aynı keyi gönderdiğine inanan varsa eyvallah bir şey diyemeyeceğim. Değişim yapsınlar Retail keyinizi alın ama ne paranızın iadesini iptal edin ne de kötü yorumu silin. Dolandırıcılar kazanmasınlar.
  • 30-01-2022, 11:34:04
    #2
    Aldım bi tane. Lazım olur. Eyvallah
  • 30-01-2022, 11:36:19
    #3
    Nasıl bu fiyatlara satılabiliyor, bu imkansız değil mi?
  • 30-01-2022, 11:46:33
    #4
    mail ile gönderilmesi gerekmiyor mu?
  • 30-01-2022, 11:46:52
    #5
    Teşekkürler belirli bir miktar alım gerçekleştirdim umarım stok sorunu çekip de siparişimi iptal etmezler.
  • 30-01-2022, 11:49:51
    #6
    mtnaygn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldım bi tane. Lazım olur. Eyvallah
    Aldiginiz keyi googlede aratir misiniz hocam merak ettim internette paylasilan keyler mi diye
  • 30-01-2022, 11:54:22
    #7
    Alınan keyin faturandırılması varmıdır ve işletmede kullanılırmı ?

    Bu husus mevcutsa bedava, diğer türlü crack ile aynı mantıkdadır.
  • 30-01-2022, 12:20:13
    #8
    ozkanaydin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınan keyin faturandırılması varmıdır ve işletmede kullanılırmı ?

    Bu husus mevcutsa bedava, diğer türlü crack ile aynı mantıkdadır.
    işletmede kullanılmaz bu kodlar. Faturayı da genelde kesmezler.
  • 30-01-2022, 15:23:32
    #9
    fermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işletmede kullanılmaz bu kodlar. Faturayı da genelde kesmezler.
    O zaman her ne kadar lisanslıyor gibi gözüksede dolaylı olarak crack giibi.. (Çünkü crack sonrası windows güncelleme yapılabiliyor)