fermat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işletmede kullanılmaz bu kodlar. Faturayı da genelde kesmezler.
O zaman her ne kadar lisanslıyor gibi gözüksede dolaylı olarak crack giibi.. (Çünkü crack sonrası windows güncelleme yapılabiliyor)