En dandik Logitech mouse u. Birde oyuncu mouse u demişler. Oyuncu mouse u ele tam oturur. Bu ele küçük geliyor. Küçük laptop fareleri olur ya onlar gibi. 6 ay olmadan da sağ yada sol tık çalışmamaya başlıyor. Sonra kaldır çöpe at. Paranıza yazık edersiniz.
Alt tarafı bir mouse, bu agresiflik neden? Ben de palet gibi eli olanların eline oturmaz mı diyeyim?