• 14-06-2020, 18:24:10
    #19
    Arkadaşlar 200 lirayı çöpe bırakıp uzaklaşın daha faydalı olur.
  • 14-06-2020, 20:21:24
    #20
    Bu konu için bime gittim, bu biteli çok oldu dediler. Başka bime gitsem bulabilir miyim dedim imkansız dediler
  • 14-06-2020, 21:46:15
    #21
    Alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kafasına göre mi aman camı mamı kırmasın hocam
    Büyük bir tarla var orada deniyoruz, Direk gelmesi gerekirken çarplazma gidiyordu en son düşe düşe parçalandı toplayıp ofise kattım en son
  • 14-06-2020, 22:56:34
    #22
    ya bu geçen hafta geldi yakınımızdaki 2 bim de de bitmişti hemen. teyze ve amcalarımız torunlarına almışlar sanırım.