• 25-03-2020, 15:56:49
    #10
    Bugün bimde yeni koli açmışlardı. 3 tane daha aldım. Bu kadar yeterde artar. Gerisi Allah Kerim.

  • 25-03-2020, 19:30:46
    #11
    Koronavirüs yayıldığından beri bir (1) tane bile kolonya almadım ve yapabileceğim en makul şekilde sürekli hijyeniğim. O kolonyaları stoklayanlar var ya... Güle güle kullansın.
  • 25-03-2020, 20:06:25
    #12
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Koronavirüs yayıldığından beri bir (1) tane bile kolonya almadım ve yapabileceğim en makul şekilde sürekli hijyeniğim. O kolonyaları stoklayanlar var ya... Güle güle kullansın.
    Ben normal kullanıyorum. Koronavirüsten öncede sürekli kolonya kullanıyordum zaten. Sprey şişesiyle güzelce kullanıyorum seviyorum kolonyaları.