• 17-09-2017, 01:36:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    BluTVyi çoğunuz biliyordur. İçerisinde çok güzel filmler ve özel yapım diziler var. Aylık üyelik fiyatı 10₺ ve 1 hesap aynı anda 4 cihazdan kullanılabiliyor. Diyeceğim o ki, 4 kişilik grup kurup blutv paketi alalım. İsteyen arkadaşlar bana adını yazdırsın. Kişi başı aylık 2.5 TL. Fakat grup erkenden bozulmasın diye sadece güven ve garanti veren kişiler ile grup oluşturacağım.

    Grup Üyeleri;
    1- @SeoBilgini;
    2-
    3-
    4-
  • 17-09-2017, 10:54:19
    #2
    Bende katılmak isterim.

    Netflix alsak daha iyi olmaz mı ?
    Teşekkürler.
  • 17-09-2017, 14:51:32
    #3
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende katılmak isterim.

    Netflix alsak daha iyi olmaz mı ?
    Teşekkürler.
    Hocam Netflix grubu kuranlar zaten mevcut forumda. Netflix için onlar ile iletişime geçebilirsiniz. Eğer istiyorsanız ekliyorum sizide?
  • 18-09-2017, 03:43:10
    #4
    Beni de eklermisiniz? Çok aktif değilim forum da cep numaramı yazıyorum özelden 4. kişi bulunursa eğer ararsınız bilgi verirsiniz gerekli ödemeyi geçeriz.
  • 18-09-2017, 04:19:24
    #5
    yalan olur bu iş

    1. BluTV hizmetini en fazla 4 farklı cihazdan alabilirsiniz. Hesabım/Cihazlarım menüsünden cihazlarınız adlandırabilir, kullanmak istemediğiniz cihazınızı kaldırabilirsiniz. 30 gün içerisinde en fazla 1 adet cihaz kaldırma hakkınız vardır.

    2. BluTV hizmetine aynı anda seçeceğiniz bir cihaz üzerinden giriş yapıp izleyebilirsiniz.
  • 18-09-2017, 11:26:02
    #6
    Beni de yazarmısın. Kaç ayşık olarak alınacak?


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 18-09-2017, 22:55:09
    #7
    2. BluTV hizmetine aynı anda seçeceğiniz bir cihaz üzerinden giriş yapıp izleyebilirsiniz.
    Beğen
    buna dikkat beyler 4 cihaz eklenoiyor ancak ayni anda tek cihazdan kullanabiliyorsunuz,gangan hakli
  • 20-09-2017, 14:16:39
    #8
    Almıyor muyuz?
  • 20-09-2017, 16:15:12
    #9
    Arkadaşlar, malesef aynı anda tek cihaz üzerinden kullanılabiliyormuş. O yüzden grup toplama işi malesef olmuyor.