• 25-03-2017, 12:26:43
    #1
    Merhaba, sportify aile grubu yapsak dahil olmak isteyen var mı. Benzer bir konuda 5 6 kişi bir araya gelip almışlardı.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 26-03-2017, 16:50:44
    #2
    günceldir. hali hazırda aile grubuna da ortak olabilşrim varsa.
  • 28-03-2017, 15:46:57
    #3
    Hocam bu aile grubunda ödeme nasıl oluyor?
    Bir kişi tüm ödemeyi yapıyor, herkes ödeyene mi para atıyo
  • 31-03-2017, 21:35:46
    #4
    Kurulursa girmek isterim yıllık ücret nedir
  • 31-03-2017, 22:00:59
    #5
    Kurulacaksa bende girerim.
  • 01-04-2017, 00:26:21
    #6
    Ayda 21 tl oluyor. Yıllık kişi başı 42 tl ödeme oluyor. Eğer alım varsa ben de katılmak isterim.
  • 01-04-2017, 00:41:54
    #7
    Bende katılmak istiyorum.
  • 01-04-2017, 01:55:25
    #8
    kpsshaberlerim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    günceldir. hali hazırda aile grubuna da ortak olabilşrim varsa.
    Ben dahil bir çok arkadaş yazmış hocam toplu olarak 1 yıllık alabiliriz herkese pm atıp telefon numaralarını alırsanız iyi olur hemen yapalım yani
  • 01-04-2017, 15:52:04
    #9
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben dahil bir çok arkadaş yazmış hocam toplu olarak 1 yıllık alabiliriz herkese pm atıp telefon numaralarını alırsanız iyi olur hemen yapalım yani

    pm atıyorum