• 01-12-2015, 11:33:52
    #10
    Teşekkürler 0,99 dolara aldım
  • 20-12-2015, 16:37:00
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ürünler kaliteli çalışmaya devam ediyor almadıysanız alın
  • 20-12-2015, 19:39:16
    #12
    Ürünü kapıya fırlatıp gitmişlerdi, buna da şükür
  • 20-12-2015, 22:32:18
    #13
    Siparişi geçtim ortalama ne kadar sürede gelir acaba?
  • 21-12-2015, 13:26:40
    #14
    Arkadaşlar ürün güzel ve bence gayet kaliteli şöyle bir baskı resmi yaptırmıştım çok hoşuma gitti teşekkürler

  • 21-12-2015, 14:07:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    28 Kasımda verdiğim sipariş bugün teslim aldım. Aşağı yukarı sizde bu sürede teslim alırsınız.
  • 21-12-2015, 14:14:22
    #16
    Bir kere sipariş vermiştim gelmemişti
  • 21-12-2015, 14:22:53
    #17
    Eskiden bir mousepad almıştım, hala taş gibi kullanıyorum.
    Yine bir tane sipariş ettim, teşekkürler.
  • 21-12-2015, 16:09:42
    #18


    Vallah helal olsun güzel yapmışlar büyük kaliteli baskı. altıda baya iyi malzeme olarak kargo parası bile türkiyede 6-7 tl iken 1 dolara basıp getirmek .