• 26-01-2015, 09:42:32
    #1
    Evet Arkadaşlar elimde Malwarebytes lisanslar mevcut ilk yorum yapan ve beğenen 5 arkadaşa lisanslar 2 gün içerisinde gönderilecektir. Lisansları format sonrasında da kullanabilirsiniz keygen vs ile üretilen lisanslar olmadığından sıkıntı çıkartmayacaktır, güncelleme de hiçbir sorun yaşamayacaksınız şu an Lifetime lisans sadece amazon üzerinden satılmakta sanırım.. Kendi sitesinde bile artık ömür boyu lisans satışı yok benim bildiğim kadarıyla. Diyeceksiniz ki bu adam bu işi neden yapıyor o zaman elimde fazlasıyla var kullanmıyorum birilerinin işine yarasın ve bu arada da amaç kendimi tanıtmak

    İlerleyen zamanlarda SpyHunter lisanslar içinde R10 üyelerine dağıtım yapılacaktır..
  • 26-01-2015, 11:02:34
    #2
    ben alabilirim hocam.
  • 26-01-2015, 11:02:58
    #3
    Bende varım
  • 26-01-2015, 11:03:03
    #4
    bende alayım hocam
  • 26-01-2015, 11:07:58
    #5
    OyeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben alabilirim hocam.
    SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende varım
    orcuntuna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende alayım hocam

    Lisanslar gönderilmiştir, problem çıkan olursa (gerçi çıkmaz ama) irtibata geçebilir benimle yenisi gönderilecektir.
  • 26-01-2015, 11:09:00
    #6
    Bende olmak istiyorum.
  • 26-01-2015, 11:10:08
    #7
    sonuncusu ben miyim ?
  • 26-01-2015, 11:11:15
    #8
    Teşekkürler lisans teslim alındı.
  • 26-01-2015, 11:15:41
    #9
    bende alabilirim