• 11-12-2005, 14:26:10
    #37
    41$veriyorum...
  • 11-12-2005, 15:21:26
    #38
    Arkadaşlar biz sadece fikrimizi söyledik nede olsa özgür bi platform deilmi burası.Bu kadar sinirlenmenin kızmanın alınmanın bi anlamı yok.Hele hele kimseyle dalga geçmeye küçük düşürmeye hiç gerek yok.
    Herkeze kolay gelsin.
  • 11-12-2005, 15:27:43
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Ya ne güzel ucuza alcaktım Bu fiyat ne şimdi
  • 11-12-2005, 15:54:03
    #40
    sahan adlı üyeden alıntı:
    Ya ne güzel ucuza alcaktım Bu fiyat ne şimdi
    Sahan bir sonraki açık artırmaya kısmet..
  • 11-12-2005, 16:01:18
    #41
    Misafir
    demek .com o kadar pahalı diye seninki bu kadar yüksek oluyor

    iyi ben sadsadsad.com u alcam 50.000$ yazcacm sonra sadsadsad.net i alıp 100$ a satcam niye çünkü .com çok pahalı

    görüşümü bildirdim kızmanın anlamı yoktu ama sanırım atıldıktan sonra psikolojin bozuldu

    ayrıca pr 1 ayda 4 oluyo hiçbişey yapmasanda merak etme
  • 11-12-2005, 16:12:03
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
    Sahan bir sonraki açık artırmaya kısmet..
    Ne yapalım kısmet böyleymiş.
    Alan arkadaşada hayırlı olsun.
  • 11-12-2005, 17:01:47
    #43
    Sahan ikimizde avcumuzu yaladık napsak ortaklaşamı alsak domaini
  • 11-12-2005, 23:04:20
    #44
    Misafir
    Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
    Güzel kardeşim sana domaini alma diyen yok, ama benim mizacım belli, içinden geldiği gibi delikanlı söylemek.

    zeynel'in yaptığı şahsi görüş bildirme deği, tenkit yapmak. Tenkit şahsi görüş bildirmek değil. Resmen demokloaji yapıyor ve bunu her mesajında görebilirsinsin.

    Arkadaşlar diikatinizi çekerim ben öle 15-16 yaşında yeni bitmiş webmaster filan değilim, kimin ne olduğunu az çok bilirim.

    Bu arada sanalkent, eğer zeynel'e cvp verdim diye domaini almıcaksan, saten kendine almazdın o domaini. Eğer kendin için istiyorsan canım feda al verem free'ye
    Ben domaini üzerine tatil ile ilgili HTML ile hazırlayacağım ve Google Adsense ile dolduracağım bir site yapmayı planlıyordum.

    Ama fiyat 40 $'a geldi. Sırf bir domain için, ve sonu belli olmayan bir iş için bu kadar parayı gözden çıkaramam. Zaten soğudum olaydan.

    Sana başarılar dilerim.
  • 14-12-2005, 16:03:11
    #45
    tşk ederim sanalkentler,

    Arkadaşar ayın 19'unu demiştik son gün ama elimde olmayan sebeblerden dolayı ayın 17'sine çekmem gerekli son gün. Diğer domainlerimi satmam için süre yaratmam gerekli.

    Bu arada yokmu artıran ??