Kalyoncu adlı üyeden alıntı:
Güzel kardeşim sana domaini alma diyen yok, ama benim mizacım belli, içinden geldiği gibi delikanlı söylemek.
zeynel'in yaptığı şahsi görüş bildirme deği, tenkit yapmak. Tenkit şahsi görüş bildirmek değil. Resmen demokloaji yapıyor ve bunu her mesajında görebilirsinsin.
Arkadaşlar diikatinizi çekerim ben öle 15-16 yaşında yeni bitmiş webmaster filan değilim, kimin ne olduğunu az çok bilirim.
Bu arada sanalkent, eğer zeynel'e cvp verdim diye domaini almıcaksan, saten kendine almazdın o domaini. Eğer kendin için istiyorsan canım feda al verem free'ye
Ben domaini üzerine tatil ile ilgili HTML ile hazırlayacağım ve Google Adsense ile dolduracağım bir site yapmayı planlıyordum.
Ama fiyat 40 $'a geldi. Sırf bir domain için, ve sonu belli olmayan bir iş için bu kadar parayı gözden çıkaramam. Zaten soğudum olaydan.
Sana başarılar dilerim.