• 03-01-2015, 17:06:50
    #1
    Merhaba, ikinci el iphone 5 s satıyorum. Telefon 32 Gb'dir uzun süre kullanabilirsiniz. 26 gb alan görünür gerisini sistem kullanır. Ön tarafı ter temiz, arka tarafta ufak çizikler mevcut ancak görünümü gayet güzel. Yurtdışından gelmiş, edevlet kaydı bizzat tarafımdan yapılmıştır. Şuanda 1300 TL'den 1200 Tl'ye düşürdüm. 16 değil 32 gb iphone 5s i bu fiyata bulmanız gerçekten imkansız. İlgilileri kaçırmasın derim. Kargo ile göndereceğim, buluşma yerinize gelme imkanım yok, beylikdüzü çıkışı hadımköy yolunda metro marketin oraya gelebilirim diyen olursa gelip görebilir. Resimleri aşağıda isteyenler bakabilir:
    https://i.hizliresim.com/GpopX7.jpg
    https://i.hizliresim.com/yALA9a.jpg
    https://i.hizliresim.com/6l5lGW.jpg

    Sadece telefondur yanında ek bir şey yok.
  • 03-01-2015, 18:35:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    1000'e kalırsa PM atın lütfen.
  • 04-01-2015, 01:02:05
    #3
    üstad 1000 çok düşük, 1300'e veriyordum ama normal iphone 5s 16 gb fiyatına çektim şuanda 32 gb telefonu. Daha fazla indirim yapmıyorum yoksa satmanın bir mantığı yok.
  • 13-01-2015, 00:44:34
    #4
    satış güncel
  • 13-01-2015, 01:25:04
    #5
    tamam da usta şarj aleti yok kutusu yok bunları da gözönüne alman gerek çünkü sadece şarj aleti 90 tl
  • 13-01-2015, 01:43:49
    #6
    univerakadem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satış güncel

    1000 liraya kalırsa arkadas almaz ise ben talibim.
  • 13-01-2015, 10:03:37
    #7
    Arkadaşlar 1000 tl ye satmayacağım. Piyasada bulmanızın imkansız olduğu şeyi istemeyin lütfen. 1200 veren alır götürür.
  • 13-01-2015, 15:30:04
    #8
    Cyrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam da usta şarj aleti yok kutusu yok bunları da gözönüne alman gerek çünkü sadece şarj aleti 90 tl

    tek telefon halini 32 gb 1200 den ucuza alabilir misin? Piyasayı çok iyi biliyorum ben. 32 gb nin fiyat farkını da yaz istersen buraya? 1000 tl'ye anca çalıntı vs elden çıkarıp kaçacak adamdan alırsınız usta. Piyasayı biliyorsanız bunu çok iyi bilirsiniz. Ayrıca şuan vergiler yükseldi fiyatlar arttı bu yakında ikinci el piyasasına da yansıyacak. Burada fiyat mis gibi 1200 tl'ye 32 gb telefon iphone 5s veriyorum. Telefoncular 1000 tl veriyor bu telefona zaten onlara veririm o fiyata vercek olsam kalkar 2 dk merkeze inerim.

    Acil bir ihtiyaçtan vs satmıyorum, ilan burda, durduğu kadar durur. Fiyat zaten bulabileceğiniz en düşük fiyat, bilen ve bütçesi uyan adam alır. Artı sanal pazar yada taksit vs de yapmıyorum. Benim sistem basit çalışır, ucuz kabul edilebilir fiyat veririm, pazarlık yapılmış halidir, parayı veren telefonu alır.
  • 13-01-2015, 15:33:59
    #9
    Kendimi yorum yapmadan alı koyamadım;

    Biraz el insaf ya; sizin malınız değerli ama; bu forumda satış yapan başka bir bireyin insanın malı değersiz? Bu nasıl ticaret anlayışıdır arkadaşlar? 1200TL-1300TL çok ama çok cüzzi ve uygun bir miktar bu ürün için, eğer gerçekten alıcı değilseniz ve eleştirileriniz varsa kendinize saklayın insanı şu foruma konu açtığına açacağına pişman ediyorsunuz.

    @univerakadem Hocam sana da önerim; bu tür baltalamaları ve ısrarları yönetime "Raporla" seçeneği ile şikayet et.