Kendimi yorum yapmadan alı koyamadım;

Biraz el insaf ya; sizin malınız değerli ama; bu forumda satış yapan başka bir bireyin insanın malı değersiz? Bu nasıl ticaret anlayışıdır arkadaşlar? 1200TL-1300TL çok ama çok cüzzi ve uygun bir miktar bu ürün için, eğer gerçekten alıcı değilseniz ve eleştirileriniz varsa kendinize saklayın insanı şu foruma konu açtığına açacağına pişman ediyorsunuz.

@univerakadem Hocam sana da önerim; bu tür baltalamaları ve ısrarları yönetime "Raporla" seçeneği ile şikayet et.