Turkticaret.net neden forumda kimse kullanmıyor ?
8
●653
- 12-04-2014, 13:02:52Takip ediyorum herkez isim tescil, dodady gibi yerlerden kayıt ettirmiş. Ben 10 senedir oradan alıyorum hiçte sıkıntı yaşamıyorum teknik destek gibi konularda dahil. Acaba farklı yerlerden alınmasında tek etken kayıt ücretimi ? Forumda konular var isimtescil patladımı ? godady sorun yaşıyorum gibi. Türkçe site daha güvenli değilmi en azından muhatap hemen bulunuyor.
- 12-04-2014, 13:25:026 yıl önce domain yenilemesini siteleri üzerinden yaptığım halde domaini uzatmayıp düşmesine sebep oldular. Düşen alan adını da farklı bir register firması kayıt etti ve 900$'a geri verebileceğini söyledi. Türkticaret hiçte sorumluluk almadı. Bende bütün alan adlarımı taşıdım. Riske girmeye değmez.
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk ile gönderildi - 12-04-2014, 13:41:13ilk yıl 19 TL ikinci yıl 26 TLduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turkticarettede kendin yapıyorsun.argo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç sorunum yokken yeni regleyeceğim domainlere yer aramaya başlayacağım bu gidişle
kimse memnun değil ya
- 13-04-2014, 00:23:58Üyeliği durdurulduAdı çıkmış 8e yakında çıkar 9 a.
Riske gerek yok. daha fazla para veririm yine ihs den alırım daha iyi
kimse memnun değil ya