turkticaretın host ve domaın fırması olduguna ınanamıyorum ben bır çok işlem manuel. varmı böyle saçmalık. hiç yapamıyorsanız alın bı whmcs lısansı kullanın bunadamı paraları yetmıyor bılmıyorum artık