• 10-04-2014, 17:16:00
    #1
    Merhabalar

    Bir arkadaşımın isteği üzerine konu açıyorum elimizde iki adet yazıcı mevcuttur.

    Samsung 4521 : 250Tl

    Xerox P16 : 200 TL

    Yazıcılar tonerlidir.

  • 10-04-2014, 22:55:15
    #2
    Bu yazıcı ile fatura kesmem mümkünmu acaba

    SM-T110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 10-04-2014, 23:40:51
    #3
    Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazıcı ile fatura kesmem mümkünmu acaba

    SM-T110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Benim bildiğim faturalar (Ofset hariç) nokta vuruşlu yazıcılarda basılır hocam.
  • 11-04-2014, 00:07:01
    #4
    Lazer yazısıyla kesiliyor mus die duydum hala araştırmalarım sürmekte

    SM-T110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi