Bekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu yazıcı ile fatura kesmem mümkünmu acaba

SM-T110 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Benim bildiğim faturalar (Ofset hariç) nokta vuruşlu yazıcılarda basılır hocam.