• 03-04-2014, 23:06:36
    #1
    Forex ile başlayalım.

    Forex'te sürekli soru geliyor, para kazanılır mı? Evet kazanmak mümkündür. Ancak doğru strateji ve kasa yönetimiyle.

    Biz şirket olarak sürekli artı bakiye veriyoruz her ay.

    Nasıl yapıyoruz?

    1) Günde 16 saat takip eden bir analist sürekli araştırma yapıyor. (Ben oluyorum bu...)

    2) Her an anlık fırsatları takip eden genç ve dinamik bir dealerımız var (kendi dealerımız), anlık boşlukları değerlendiriyor ve trading işlemlerini yürütüyor. Analist (benden) destek alıyor.

    3) Özkaynaklarımızı kullanıyoruz. Kaldıraç kullanmıyoruz. Ortalama 5 Milyon USD sermaye ile hareket ediyoruz.

    4) İşin başında patron bir orkestra şefi gibi alım satımları yönetiyor. Dealer ile analist arasında sürekli mekik dokuyor. İcabında gece izliyor, sabahlıyor, iş yerinde güne başlıyor.


    Bu şartlar altında, siz neden kaybediyorsunuz?

    1) Ne piyasayı siz analiz edebilirsiniz, ne de kurum analisti yeterlidir. (Çok düşük maaşlarla, göstermelik isimler çalıştırır fx firmaları...)

    2) Siz ne dealersınız, ne trader. Anormal durumlarda ne doğru yeri bilirsiniz, ne icabında geri çekilmeyi.

    3) Siz, ufak para koyup, bunun 100 katıyla kumar oynuyorsunuz. Kazanmanız, işlem adedi arttıkça, imkansıza yakın.

    4) Bu işe verecek zamanınız da yok, profesyonel de değilsiniz.

    5) Bir kadro işini, tek başınıza yapmaya uğraşıyorsunuz.



    Gelgelelim, Forex firmaları bu işi neden çok kolaymış gibi sunuyor? (Ben de yakında şube ortağı olacağım... Beni de firma sayın...)

    Çünkü, kumarbazların emirleri gerçek piyasaya gönderilmiyor bile. Her gün, 100$-200$ gibi batırılan kumar paralarından aracı kurum yolunu buluyor.

    Çünkü, aç gözlüsünüz, bu açlıkla kaybedeceğinizi göremiyorsunuz.

    Ve bu iş çok karlı gerçekten. Çünkü giren batıyor. Her şey legal...
  • 03-04-2014, 23:09:03
    #2
    MORATORYUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forex ile başlayalım.

    Forex'te sürekli soru geliyor, para kazanılır mı? Evet kazanmak mümkündür. Ancak doğru strateji ve kasa yönetimiyle.

    Biz şirket olarak sürekli artı bakiye veriyoruz her ay.

    Nasıl yapıyoruz?

    1) Günde 16 saat takip eden bir analist sürekli araştırma yapıyor. (Ben oluyorum bu...)

    2) Her an anlık fırsatları takip eden genç ve dinamik bir dealerımız var (kendi dealerımız), anlık boşlukları değerlendiriyor ve trading işlemlerini yürütüyor. Analist (benden) destek alıyor.

    3) Özkaynaklarımızı kullanıyoruz. Kaldıraç kullanmıyoruz. Ortalama 5 Milyon USD sermaye ile hareket ediyoruz.

    4) İşin başında patron bir orkestra şefi gibi alım satımları yönetiyor. Dealer ile analist arasında sürekli mekik dokuyor. İcabında gece izliyor, sabahlıyor, iş yerinde güne başlıyor.


    Bu şartlar altında, siz neden kaybediyorsunuz?

    1) Ne piyasayı siz analiz edebilirsiniz, ne de kurum analisti yeterlidir. (Çok düşük maaşlarla, göstermelik isimler çalıştırır fx firmaları...)

    2) Siz ne dealersınız, ne trader. Anormal durumlarda ne doğru yeri bilirsiniz, ne icabında geri çekilmeyi.

    3) Siz, ufak para koyup, bunun 100 katıyla kumar oynuyorsunuz. Kazanmanız, işlem adedi arttıkça, imkansıza yakın.

    4) Bu işe verecek zamanınız da yok, profesyonel de değilsiniz.

    5) Bir kadro işini, tek başınıza yapmaya uğraşıyorsunuz.



    Gelgelelim, Forex firmaları bu işi neden çok kolaymış gibi sunuyor? (Ben de yakında şube ortağı olacağım... Beni de firma sayın...)

    Çünkü, kumarbazların emirleri gerçek piyasaya gönderilmiyor bile. Her gün, 100$-200$ gibi batırılan kumar paralarından aracı kurum yolunu buluyor.

    Çünkü, aç gözlüsünüz, bu açlıkla kaybedeceğinizi göremiyorsunuz.

    Ve bu iş çok karlı gerçekten. Çünkü giren batıyor. Her şey legal...
    Emirleri gerçek piyasalara göndermeyenler işlem havuzuna sahip olan firmalar, piyasada bir fx şirketi ile çalışacaksan eğer işlem havuzu olup olmadıklarını sormanı öneririm, ışık fx ile çalışıyorum, aracı firma sadece
  • 03-04-2014, 23:18:55
    #3
    Peki, rasyonel hareket etseniz, para kazanabilir misiniz?

    KOCAMAN BİR HAYIR.

    Fx piyasaları dünyanın en manipülatif piyasalarıdır. Aktif piyasa yapıcı kontrol eder. (Halbuki kurumlar tam tersini söylüyor...)

    Çok çok iyi bir haberde, aldığınız ürünü tam tersi yöne yerle bir edebilirler, bir anda sıfırı çekersiniz. (Çünkü piyasa yapıcı öyle öngörmüştür...)

    Zaman zaman hiç olmadık hareketler yaşanır. Hep de sizi bulur. (Çünkü piyasa yapıcı sizi avlayacak ki, yolunu bulsun...)

    Bazen bir düşüş, hiç durmadan devam eder. Buradan döndü, dönecek diye para ekledikçe, zarar da büyür.


    Bu işlerden düzenli kazanç elde edenlerin, piyasada genel kurallardan farklı metodları vardır. (Mesela biz de piyasa yapıcıyı takip etmeye uğraşıyoruz... Teknik metodlarımız farklı...)

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:10:44 -->-> Daha önceki mesaj 23:09:34 --

    Aracının işlem havuzunun olup olmamasının bir önemi yok. Aracının yoksa da, kotasyon aldığı ana firma havuzdur.

    Hatta, tüm firmalar, özünde havuza bağlıdır.

    Biz daha yeni İngiltere'deki havuz firmalarla da görüştük, bilgi aldık.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:18:55 -->-> Daha önceki mesaj 23:10:44 --

    Borsaya gelelim.

    Borsada ise en büyük yanılgılardan birisi, gerçek bir piyasa olduğudur.

    Bu koca bir yalandır. Borsada piyasa hilelidir. Alım ve satım kademelerini AYNI KİŞİ doldurur. Ve her tahtanın bu şekilde bir sahibi vardır.

    Elbette çok az sayıda piyasa olmaya yakın tahta mevcuttur, ama hisse senetlerinin %90'ında işlemler sahtedir desem yeridir.


    Mesela, alımlar yağıyordur. Derinlik ekranı akıyordur. Derya kuzusu para girişleri. Emri verirsin, malı alırsın. Hop!!!! O da ne!!! Alımlar kesildi aniden. Tam da seni buldu!!! Çünkü esasen o alımlar sahte, satıcı da alıcı da aynı. Keriz bekliyorlar ve sen keriz olarak oyuna girdin bile.


    Tahta sahipleri, her gün satış baskısı kurarak işlem yaparlar. Çünkü BORSADA PARA DAİMA KITTIR. Kredili hesaplar da dikkate alınırsa, tüm hesaplar toplansa, net para miktarı o kadar azdır ki, şoka girersiniz.

    Haliyle alıcı varsa, piyasa da müsaitse (genelde müsaittir), alıcı sıkıştırılır ve daha aşağıya dökülmesine çabalarlar. Dökülmezsen sıkıntı yok, bir başkası senin yerine dökülmedikçe, aldığın kademe kalkmaz.


    Kazanan nasıl kazanıyor? Borsada para kazanmak için gerçekten çok zeki olmanız lazım. Çünkü bu piyasadan kalıcı ekmek yiyen adamlar, bu işin şeytanıdır. Adam 20 yılda buranın kurdu olmuş, sen gelip 3 kuruşluk aklınla adamın parasını alacaksın??? Elbette hayır!!!!!

    Kazanmak mümkündür. Ama çok kurt olmanız lazım. Rasyonel olmanız lazım. Zarar işlem yapabilmeniz lazım. (Yapamayan, borsada kazanamaz...) Sermayeniz kuvvetli olmalı ve sürekli sermaye geliyor olmalı. Çok çok soğukkanlı olmalısınız. Kafanız sürekli işlemeli. Alkol...vs ile aranız olmamalı. Ve de günde 8-10 saat ekrandan gözünüzü ayırmadan, başınız ağrımadan oturabiliyor olmanız lazım.


    Yani, buraya atlayan çoğu kişinin madara olması, kurt havuzuna giren kuzunun anında yem olmasından farksızdır.
  • 04-04-2014, 01:36:46
    #4
    Uzun süredir borsa ile ilgileniyorum eskiden IMKB'de işlem yapardım şu anda bitcoin ile btc-e üzerinde alım-satım yapıyorum, arabamı bile borsadan aldım verebileceğim tek öneri panik satışı yapma ama yeri geldiğinde zararına satmayı bil. Bu dengeyi çok iyi kurmak gerekiyor buda deneyimle oluyor..
  • 05-04-2014, 11:46:53
    #5
    Merhaba tüm yatırım piyasalarında risk vardır.
    Ancak yatırım piyasalarında kazançta vardır.
    Forex ve Borsa piyasaları arasında muazzam işleyiş farkları var.
    Öncelikle hangi piyasayı seçeceğinize karar vermelisiniz.
    Buna ek olarak ciddi bir araştırma yapmadan kesinlikle gerçek para ile işlem yapmayın. Dilediğiniz yasal bir aracı kurumdan demo hesabı açın ve alım satımlarınızı sanal para ile aynı gerçekmişcesine yapın. Bu şekilde kısa sürede piyasa tecrübesi kazanacaksınız.

    İki piyasa içinde bilgi alabileceğini yazı linkleri:
  • 05-04-2014, 14:33:38
    #6
    Borsa coşuyor ama kazanan yerli yatırımcı yok.

    Bu yazıyı okuyun ondan sorna borsaya bulaşın.
  • 09-04-2014, 01:11:23
    #7
    Sanılanın aksine, bütün FX firmaları, eninde sonunda bir havuza bağlıdır. Kurum kendisi havuz değilse, ana firması havuzdur. Çoklu kotasyon alanlar hariç, direkt havuza bağlısın. Çoklu kotasyon ise ülkemizde henüz yok.

    Ben size borsa ile ilgili gerçekleri yazıyorum. Borsa güllük gülistanlık bir yer değildir. Sadece ve sadece, temkinli olan kazanabilir.

    Benim borsa yazılarım korkutucudur. Okuyanların bir kısmı vazgeçer.

    Ama gerçekler de bunlar .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:11:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:10:23 --

    "Bu iş çok kolay" tadında reklamlar, salt yalancılık.

    Bu iş zordur. Zorluğunun bilincinde olursanız, kazanmanız mümkün olur.

    Kolay olan, sadece kaybetmektir.
  • 22-04-2014, 10:58:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu firmaların hangisi iyidir
    www.integralforex.com
    www.gcmforex.com
  • 25-04-2014, 18:10:56
    #9
    canerkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu firmaların hangisi iyidir
    www.integralforex.com
    www.gcmforex.com
    Caner Kaya; şu iyidir bu iyidir demek abesk kaçar.
    Sonuçta ikiside SPK tarafından denetlenen yasal ve lisanslı firmalar;
    Aşağıdaki resimlerin üzerine tıklayarak firmaların özelliklerini inceleyebilirsin.

    GCM FOREX


    INTEGRAL FOREX