Sanılanın aksine, bütün FX firmaları, eninde sonunda bir havuza bağlıdır. Kurum kendisi havuz değilse, ana firması havuzdur. Çoklu kotasyon alanlar hariç, direkt havuza bağlısın. Çoklu kotasyon ise ülkemizde henüz yok.

Ben size borsa ile ilgili gerçekleri yazıyorum. Borsa güllük gülistanlık bir yer değildir. Sadece ve sadece, temkinli olan kazanabilir.

Benim borsa yazılarım korkutucudur. Okuyanların bir kısmı vazgeçer.

Ama gerçekler de bunlar .

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:11:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:10:23 --

"Bu iş çok kolay" tadında reklamlar, salt yalancılık.

Bu iş zordur. Zorluğunun bilincinde olursanız, kazanmanız mümkün olur.

Kolay olan, sadece kaybetmektir.