merhaba bir laptop almayı düşünüyorum.
laptop da oyun oynamadım hiç genelde masaüstünde oynarım oyunları vs.
sizce 2 bin lira verip bir laptop mu almak mantıklı yoksa 800 liraya bir laptop mu almak mantıklı.
800 lükte nete girsin adobe programlarını en fazla açsın yeterli bana.
2 binlik laptop alıp 2 3 yıl sonra modası geçti bilmem arıza yaptı bir laptop daha almaktansa 800 lük alıp 2 sene de bir değiştirmek geliyor aklıma.
oyunlar için masaüstü mutlaka alıcam.
ama şuan benim hep laptop a hem masaüstüne ihtiyaçım var.
sizce ne yapabilirim ?
veya evkur gibi yerlerden 12/24 ay gibi taksitlere almak mı ?
laptop alıcam öneriniz nedir
9
●815
- 28-03-2014, 20:57:57adobe programlarından kastınız illustrator photoshop vs ise 800 lük laptop pek iş görmez şahsen 4 gb ram i5 işlemci 2 gb ekran kartı laptobumda photoshopta kastığı oluyor sadece web işleri için 800 lük olabilir hatta 500 lük bile veya paraya kıyıp iyi bir monster workstation alın bi 7-8 sene işinizi görürs7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-03-2014, 22:18:45Hocam arkadaş yanlış anlayacak lenovoyu kötü gibi. Lenovo çarpışma testine sokulan ilk laptoptur. Tabi kalite kalite ürünleri vardır. Ben 2-3 yıl önce 3 bin küsüre aldım hala çok memnunum.After effect vs render bile alıyorum ki eski olduğundan dolayı rami 4 gb örneğin. Z Serisi lenovo, Sony, Asus veya oyun oynamak isterseniz monster önerimdir.vehbi54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle