merhaba bir laptop almayı düşünüyorum.
laptop da oyun oynamadım hiç genelde masaüstünde oynarım oyunları vs.
sizce 2 bin lira verip bir laptop mu almak mantıklı yoksa 800 liraya bir laptop mu almak mantıklı.
800 lükte nete girsin adobe programlarını en fazla açsın yeterli bana.
2 binlik laptop alıp 2 3 yıl sonra modası geçti bilmem arıza yaptı bir laptop daha almaktansa 800 lük alıp 2 sene de bir değiştirmek geliyor aklıma.
oyunlar için masaüstü mutlaka alıcam.
ama şuan benim hep laptop a hem masaüstüne ihtiyaçım var.
sizce ne yapabilirim ?
veya evkur gibi yerlerden 12/24 ay gibi taksitlere almak mı ?