• 05-03-2014, 12:09:35
    #1
    General Mobile Discovery‘ye Güncelleme Geldi, Geçtiğimiz yıl General Mobile tarafıdan üretilen Discovery chazı fiyat ve performan konusunda kullanıcılardan tam not alıyor. General Mobile Discovery’ye yeni bir sistem güncellemesi geldi.

    General Mobile Discovery, beşinci kez güncelleme aldı. 4 Mart tarihli yeni sistem güncellemesiyle birlikte artık kullanıcıların en büyük isteklerinden biri olan bildirim ışığı Discovery’de yerini almış bulunuyor.


    - See more at: http://teknohaber.co/general-mobile-....W6QD48vk.dpuf
  • 05-03-2014, 12:12:29
    #2
    Bildirim isigini nasil koymazlar anlamıyorum
    Wifi olan biyerde güncellemek lazım
  • 05-03-2014, 12:34:19
    #3
    2 tane ayarlar simgesi geldi biri boş çıktı. Yüzyılın fake'ini yedik valla
  • 05-03-2014, 15:34:06
    #4
    bu telefonlarda ekran görüntüsünü nasıl alıyorsunuz
  • 05-03-2014, 15:35:45
    #5
    Googital.com
    Sedat Tekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu telefonlarda ekran görüntüsünü nasıl alıyorsunuz
    önce kapatma, sonra ses kısma tuşu ile yapabilirsiniz hocam.
  • 05-03-2014, 20:34:26
    #6
    TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 tane ayarlar simgesi geldi biri boş çıktı. Yüzyılın fake'ini yedik valla
    Aynen berbat ettiler valla acil fix sürüm çıkması lazım.
  • 06-03-2014, 00:10:25
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadar iyi telefona yakışmayacak hatalar var .
  • 06-03-2014, 00:17:59
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Aynen guncelleme pek ıyı olamsada telı sevdım bana yetıyor kamerası ıyı yeter
  • 10-03-2014, 19:50:52
    #9
    T_PLaMeN_R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen guncelleme pek ıyı olamsada telı sevdım bana yetıyor kamerası ıyı yeter
    Kamerada pembeleşme sorunu var mı sende hocam? Ben son güncellemeden sonra görmeye başladım Doygunluğu düşürünce bayağı azalıyor.