TurgayGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 tane ayarlar simgesi geldi biri boş çıktı. Yüzyılın fake'ini yedik valla
Aynen berbat ettiler valla acil fix sürüm çıkması lazım.